MENU

Odbiór biletu autokarowego

W obecnej chwili większość przewoźników, oprócz standardowych biletów autokarowych, drukowanych na specjalnym papierze, wprowadza bilety elektroniczne. Jest to bilet który zawiera wszystkie elementy biletu standardowego, ale drukowany na zwykłej kartce A4. Bilet taki wysyłany jest mailem (w postaci pliku PDF), do samodzielnego druku przez klienta lub faxem.

Kupując w naszym biurze, klient sam decyduje o tym w jakiej formie chce otrzymać bilet autokarowy.

Do wyboru są następujące opcje:

  • Przesyłka mailem dla biletów elektronicznych.
  • Przesyłka faxem dla biletów elektronicznych.
  • Przesyłka Pocztą Polską listem poleconym priorytetowym zarówno dla biletów standardowych jak i elektronicznych. Koszt przesyłki krajowej pokrywa nasze biuro. W przypadku wysyłki zagranicznej doliczana jest opłata w wysokości 10 PLN.
  • Przesyłka kurierem na koszt odbiorcy. Do ceny biletu doliczana jest opłata w wysokości 30 PLN.
  • Na nazwisko: oferta udostępniona tylko przez nieliczne firmy przewozowe. Wsiadając do autokaru wystarczy okazać dokument tożsamości.

Uwaga!
Wybierając opcje odbioru biletu Pocztą Polską należy uwzględnić czas przesyłki oraz możliwość wydłużenia się tego czasu w okresach około świątecznych.